EMI

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Listopad 2 17:07:16 CET 2007

A co kus zeleza - trezor? Tank?
Michal
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Hudecek
  To: HW-news
  Sent: Friday, November 02, 2007 3:58 PM
  Subject: Re: EMI

  O jak velký pulz se jednalo? Jak ho produkovali?

  Jinak obecně "pod plechem" je dost široký pojem a různé materiály mají pro
  různé frekvence různou hloubku vniku. Dále je nutno si uvědomit, že většinu
  plechů, které nejsou přímo určeny jako ochrana před podobnými pulzy lze
  různými cestami obejít a při dostatečně širokém spektru se vždy najde nějaká
  kombinace frekvence a pro ni dostačující cesty:-)

  PH

  From: "Michal HW" <michalgregor@centrum.cz>
  Dival jsem se na kabelovce na test "odpaleni" auto pomoci
  elektromagnetickoho impulsu. Myslel jsem si ze kdyz je to pod plechem ze to
  vydrzi. Vzhledem k nasi zavislosti na polovodicich se nabizi otazka co s
  tim? Lze se proti tak silnym energetickym impulsum branit?