Re: logaritmická distribuce náhodných čísel

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Pátek Listopad 2 16:42:01 CET 2007

Nejak presne nechapu zadani. Potrebujete generovat cisla ktera maji
jine nez rovnomerne rozlozeni?
Co tedy procpat nahodnou rovnomernou posloupnost fitrem dane
frekvencni chrakteristiky?

Nebo pouzit mirnejsi logaritnus? (s jinym zakladem)

PK.