OT: FLAME: Samba na linuxu - problem s rychlosti

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Listopad 2 12:46:48 CET 2007

Vypada to tak, ze to opravdu nebude problem vyslovene ext3, ale spis
nejake shody nahod a souhry okolnosti jak pisete.

Pred chvili jsem zapnul stary server a testoval pristupy a rychlost.
Prestoze je tam take ext3 a /home adresare na systemove partisne tak to
jede rychle (tedy relativne protoze je tam radic ATA33) cca rychlosti
6.5MB/s. Jen s tim, ze to obcas chvilkove zamrza - pravdepodobne system
potrebuje neco zapsat do FS.

Bohuzel rozdilu je tam tolik mezi servery, ze pochybuji zda ma smysl po
tom patrat. Je jina verze ubuntu, CPU dual core/single, systemovy disk
je na SATAII/ATA. Uvidim zda se neco enzmeni se zmenou verze jadra.

Radek Vicek