Datashet k AE49F2008-12

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Listopad 2 09:40:33 CET 2007

Problem je, ze dostanu do ruky maximalne tu pamet a nic vic. Psal mi muj
spoluzak ze ZS, ktery je zde na tydenni dovolene (pracuje v Henlainove),
ze doma rodicum upgradoval Bios a nejak to nedoslo zdarneho konce. Tak
si na me vzpomnel. Bohuzel ja paraleni palidlo nemam.

Nicmene uz mi psal, ze v nasel v Nemecku uz dve firmy co to cca za 8euro
nahrajou spravnym FW. Divim se, ze to tu take nekdo nenabizi...

Radek Vicek