Datashet k AE49F2008-12

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Listopad 2 08:56:02 CET 2007

Problem je, ze v soucasnosti skoro vsechny MB mají IC s biosem natvrdo
priletovany

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, November 02, 2007 7:40 AM
To: HW-news
Subject: Re: Datashet k AE49F2008-12

Pokud jde o nahrávání BIOSů, můžete zkusit některou nouzovou metodu s
disketou.

Další možnost je Uniflash - vezmete funkční mainboard, kde je stejná
(nebo aspoň podobná - aby měla stejný napájecí a prograovací napětí)
paměť, zapnete, necháte naběhnout DOS, pak vyndáte původní paměť, dáte
tu, kterou chcete naprogramovat, naprogramujete, vypnete, vyzkoušíte v
postiženym mainboardu. Párkrát jsem to dělal, PLCC pouzdro je dobrý si
vyndat z vypnutýho mainboardu a pak ho tam pro zapnutí jen lehce
přidržet. DIL se samozřejmě vyndává mnohem líp, ale obvykle se mi
podaří ohnout krajní nožičky.

P.K.