Diskuze se zastupcem Nokie

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Čtvrtek Listopad 1 20:34:06 CET 2007

na minulém zasedání pivního klubu (scházíme se jednou za měsíc, zase zítra)
jsem zjistil že kamarád teď opravuje mobily, jsou jako značkový servis
zrovna pro Nokie. Mluvil o nějaké nové Nokii (typ jsem hned vypustil z
hlavy, já od telefonu chci fakt jen aby telefonoval a občas uměl něco
vyfotit) že je tam docela nadupaný počítač - hezká hračka :-) ale baterka
vybitá za den i když se s tím netelefonuje. No nehrajte si když můžete :-)
Prý řeší neustálé reklamace a lidi to i dost vracejí. Takže asi výrobce
opravdu neodhad velikost baterky. No nevím co je na tom pravdy, ale prý v
jsou USA oblíbené mobily o dost větší než ty naše a baterka tam vydrží až 14
dní. Jen nevím 1. jestli to není kec 2. kdo to pro ně vyrábí.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 01, 2007 5:15 PM
Subject: RE: Diskuze se zastupcem Nokie

Tipuju že ne, šetří hlavně tím, že to vůbec nic neumí (tuším, že nemá ani
interní paměť, na SMS určitě ne), takže tam může být hodně pomalý CPU a
navíc je tam ten displej, co má spotřebu pouze při změně stavu, navíc umí
pouze dva řádky textu z takových těch velkých matic, jako měly/mají
autorádia.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death