Vypinajici se LCD

azehw azehw@volny.cz
Čtvrtek Listopad 1 19:00:08 CET 2007

Měl jsem nepravidelnou závadu na LCD tuším Acer. Zhasínalo podsvícení. Ani v
servisu to v záruce neopravili. Rozebral jsem to a také jsem spoje ve zdroji
(měnič) přepájel a zase se to projevilo. Závada byla v tom, že vývod
tlumivky měniče neměl dokonale odstraněný smalt. Cívku jsem vytáhl, vývody
očistil a pocínoval a od té doby je to OK. Takže se zkuste podívat na zdroj,
ais je spínaný a něco tam zlobí...
AZE

----- Original Message -----
From: "quasimodo" <quasimodoq@gmail.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 01, 2007 6:38 PM
Subject: RE: Vypinajici se LCD

Nejen podsvit. Vypne se komplet(zhasne i ledka ) a po par minutach ho zase
stiskem power zapnu.

Quasimodo
ICQ:104722051
www.obchodpc.cz
kdo mi chce udelat radost at posle has Nesvilskymu kruzku na
http://www.hydeparkcz.cz
Zde je s laskavym svolenim kapely jejich posledni CD a muzu doporucit.Velmi
prijemny ROCK
http://rapidshare.com/files/64554747/Nesvilsky_kruzek_-_doba_ledova.rar