OT: Diskuze se zastupcem Nokie

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 1 18:41:53 CET 2007

T.č. jsem viděl takovou větší baterku pro nokie 5510 (a všechny se
stejnou baterkou, tj. i pro 6210). Telefon ale vypadal trochu
zvláštně, no výhoda byla, že se dal postavit na stůl ;-) 5110 ale byla
i v základu trochu bachratá, co by to udělalo s designem 6210, to si
ani neumim představit.

Alternativní zadní kryt by asi nebyl problém, samo že záleží jak u
kterýho telefonu, ale že by se to masově prodávalo, tak v to moc
nedoufám - hlavně proto že telefonů je dneska mraky typů, takže byste
musel vyrábět několik různejch krytů, případně ve spojení s různou
baterkou.

P.K.