El. predradnik zarivky s regulaci

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 1 08:45:10 CET 2007

Zdravim,

diky moc za ty odkazy, pekne obvody, jeste sem na to sice nekoukal
podrobme (ted v praci nemuzu), ale vypada to ze by to bylo presne to
co hledam. Jen tak zbezne sem hledal IR21592 a UBA2014 v Brnenskych
"drogeriich", ale marne. Nevite nekdo kdo je umi sehnat, pripadne jaka
je zhruba cena?

Mnozstvi ktere bych asi uzivil: 1-10ks (dle ceny)

JDrozd