PRINTED

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Listopad 1 07:25:25 CET 2007

Ahojte,

> neobtezuji
> Alzy,
> ktereho
>
> To je vsechno loterie.
> CP: balik pres 350 km za dva dny a v poradku.
> PPL: Objednal jsem si elektroniku z internetoveho obchodu 50 km, a 2x PPL
> zbozi rozmlatila tak, ze bylo na odpis, treti pokus jsem radeji
> nezkousel.

Teda neviem ako vo Vasom kralovstve, ale u nas je na www.posta.sk vcelku
pekny prehlad, vsetkych sluzieb, ktore nasa posta poskytuje. Staci si len
pozriet napr. balikove sluzby ci expresne sluzby. Okrem toho tam je aj
track-trace, ako u kazdeho ineho prepravcu. A co je pre mna velke plus,
mozem si pre to zajst na postu, ked pridem z prace.

A.

p.s.: A k tej Tvojej Alze, ty byvas urcite v okoli velkoskladu... Ale tym si
sa zabudol akosi pochvalit.

Otravuje ža čakať na odpoveď mailom?
Cez Zoznam ICQ si píšete okamžite!
http://icq.zoznam.sk/