Re: Co se kazí na PC CD a DVD mechanikách?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Květen 31 14:32:48 CEST 2007

Zalezi jestli ji system vidi, jestli se roztoci, jestli nevydava podezrele
zvuky a jestli se rozsviti ledka. Pripadne jak blika.
Pak lze urcit co ji je. Z toho co mi proslo rukama, tak je to u CD tak
2:1:1, elektronika, motor, laser. U DVD nejcasteji laser, u COMBO mechanik
laser pro DVD. Nevyplati se s tim zabyvat. Jednou jsem privezl od Conrada
asi 40 ks vracenych CD mechanik Creative a jen dve byly spatne. Mely totiz
tak stupidni instalacni program, ze to malokdo nainstaloval.
Vyhoda comba je, ze jej lze jesto dlouho pouzivat jako beznou CD
vypalovacku. Pokud ma nekdo o takovou vypalovacku zajem, tak jich tu jeste
par mam. Cena - cokolada SP nebo Milka OR ekvivalent. Praha Michle.
Jindra Polivka

Zdravím.
Zajímalo by mě co se tak nejčastěji pokazí na CD mechanikách. Mám jich tady
pár, které (většinou ihned po záruce) přestaly číst a jejich vyčistění
nepomohlo. Cena nových sice dnes je již téměř zanedbatelná ale je mi je líto
vyhodit. Mechanicky zdá se fungují, systém je zná nicméně z nich nic
nevydoluje. Typy jsou to různé, noname i LG, Philips... různé rychlosti,
většinou ale 52x.

Zapletal Martin