Re: Co se kazí na PC CD a DVD mechanikách?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Květen 31 13:46:30 CEST 2007

Vyplatí se opravovat CD mechaniku jen v tom případě, když máte dvě
stejný a každá má jinou závadu. Dělal jsem zrovna nedávno, jedna
nečetla, ale v PC se hlásila, druhá se vůbec nehlásila - měla spálenou
elektroniku, v IO byla díra, asi následek odchodu zdroje. Přehodil
jsem desku elektroniky z tý druhý a už šlape.

Jo a taky jsem opravoval FDD mechaniku, přestože nová by stála cca 150
korun ;-) Měla nějak pochroumanou hlavu, ten plíšek na kterym visí byl
zkroucenej. Nejtěžší bylo pak seštelovat rameno, na kterym ta hlavička
je, aby to vyšlo přesně na stopu.

P.K.