Bezdratovy spoj p2p

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Květen 31 10:21:06 CEST 2007

Wifi 2,4GHz můžete použít, je to asi nejlevnější bezdrát, na 50m bez
problémů, hlavně když tam budete sám ;) Když proti sobě namíříte dvě
síta a pak stáhnete výkon na minimum (tj. aby to šlapalo, ale aby to
zbytečně "nesvítilo"), tak to bude celkem košer. Dal bych proti sobě
dvě APčka, např. Ovislink WL-5450 (nebo dražší 5460).

Rychlost přenosu je u 2,4GHz 54Mbit/s, to je ale v praxi asi
nedosažitelná rychlost. Někde jsem viděl napsáno i 108Mbit/s.

http://www.wifi-shop.cz/obchod/smerova-antena-antes-24-dbi/
http://www.wifi-shop.cz/obchod/ovislink-wl-5450ap/

Nebo můžete jít do 5GHz, každopádně bych tam dal ty APčka s výstupem
na ethernet - když si koupíte jen např. PCI karty, tak může být
počítač jen v určité vzdálenosti od antény, kvůli útlumu kabelu. Navíc
to má další nevýhody.

P.K.