Vyber procesoru pre buducnost

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Květen 30 20:18:46 CEST 2007

Ja jsem pro. Jde o to, ze se do tech ARM tlacim jak umim a moznosti
dovoli a je tedy jasne, ze mne velice zajima cokoli se jich tyka.

Ted delam jednu aplikaci s S3C2440 na 400MHz, protoze to zarizeni
pouziva barevny displej 7" 800x480 bodu a nic lepsiho a dostupnejsiho se
vsim co je potreba nez S3C2440 jsem neobjevil a mam k tomu i cely LINUX
rovnou na to napasovany. Ta aplikace neni zrovna legracka, takze je to o
duvod vic zjistit vsechno co je mozne ohledne rizik aplikaci na ARM. Ne
ze by se neco zavazneho stalo, kdyz ten ARM ci aplikace na nem selze, to
je jisteno jeste mnoha dalsimi vecmi, ale kazda pripadna neprijemnost
stoji penize (at uz primo ci neprimo) a to boli ;).

Kdyby nad tim nekdo uvazoval o co muze jit, netrapte se, delam hodne do
laboratornich pristroju :).

Jestli mate kontakt na toho cloveka, prosim o nej a nebo pokud chcete,
zkuste se jej zeptat sam.

S dikem

Jiri Bezstarosti