Další potíže s portama

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Květen 30 18:30:04 CEST 2007

Hmm, ak to robi aj po odpojeni zariadeni, tak neviem poradit dalej.

So zariadeniami by sa to dalo pochopit aj ak by boli v klude v zmysle
stand-by pod napatim. Pony cvici pinmi LPT portu ako potrebuje a
zariadenia mozu niektore sekvencie "nejako" vyhodnotit a reagovat na
ne.

Inac mam tiez nastavene "Avr ISP I/O".

Je niekde schema, kam pripojit tie LED? Vyskusam dobastlit, ci mi budu
tiez chaoticky blikat v EPP+ECP mode.

miro

      ____________________________________________________________________________________Shape Yahoo! in your own image.  Join our Network Research Panel today!   http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7