Další potíže s portama

Středa Květen 30 17:33:24 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    dovolím si nesouhlasit, tím hřebíčkem to není. Protože když je port
jako SPP tak funguje spolehlivě a vůbec nevadí co se se systémem děje. A
když  něco zatíží procesor nějak moc, tak se programování pozastaví,
Windy si dodělají co chtějí a pak se zase pokračuje. Ale jakmile je
režím ECP+EPP tak to prostě zlobí. Navíc i ksyž je procesor odpojený,
tak ta LEDka pomrkává.

    Procesor mi běží z placaté baterie, ale myslím si že to nebude ten
problém, opravdu pomrkává svítítko. Když jsem to měla přesně stejně
zapojené na portu SPP (dneska dopoledne při pokusech s Kouwelem) tak to
chodilo spolehlivě.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186