Další potíže s portama

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Květen 30 17:32:38 CEST 2007

Mame v PCI kartu pro 2x COM a 1x LPT. Ten se hlasi jako LPT2 a je
ECP/EEP. Ani nevim jestli jsme k tomu instalovali nejaky drivery, mame
to ve Win2000. Ve spravci zarizeni jsem nikde nenasel, ze by se tam dalo
nastavit SPP. Pouzivame jej pro JTAG programator (pouze nejaky hradla +
kousek kabliku) na Altery.
Ta karta obsahuje chipy SUN1689 pro CXOMy a SUN1889 pro LPT.
Na sunix.com.tw jsou i drivery.

Martin Hanek