Další potíže s portama

Středa Květen 30 16:43:01 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    tak jsem měla bohužel pravdu, sice se to rozběhne a dokonce i nějaký
přenos funguje, ale dopadlo to špatně. To co jsem si tam pracně
naprogramovala (blikající dioda na AVRku :-))) ) tak už nefunguje, při
přenosu se vnitřní program poškodil.

    Nevím co to dělá, ale když připojím programátor, tak začne
poblikávat LEDka a procesor se pravidelně resetuje. Asi nějaký ovladač
čehosi co je na "LPT sběrnici" jelikož na ní vysí ZIPka, skener a
Epsonka :-) (jak koukám bude chtít novou pásku ...)

    Takže zatím mám smůlu, bud schrastím fungující porty a nebo si
počkám ...

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186