Signaly z otackomera a rychlomera

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Středa Květen 30 14:59:34 CEST 2007

Dobry den,

pre jeden projekt by som potreboval merat okrem ineho aj otacky a rychlost vozidla,
lenze jedina informacia, ktoru mam, je ze vo vozidle je tachodynamo s troma vystupmi
a snimac rychlosti tiez s troma vystupmi a napajanim 24V. Jedina schema je tato tu:
    http://www.robotika.sk/misc/snimace.gif

Nemate niekto skusenosti co by to mohli byt za snimace, aky maju vystup a ako ho
previest na nejaky normalny jednosmerny signal 0-10 V a pod? Najlepsie nejaky hotovy
vyrobok...

Okrem toho je tam pneumaticky valec Wabco na zasuvanie spojky, ktory ma (asi) indukcny
snimac polohy valca. Lenze ani na to nepoznam ziaden prevodnik, ktorym by som to vedel
merat. Ak mate nejaky tip...
Jedina schema k valcu je zasa toto:
    http://www.robotika.sk/misc/wabco.gif
a ten snimac je to vpravo hore so svorkami +/- a -/+. Mozno to napokon ani nie je indukcny
snimac ale nieco celkom ine :)

Vdaka za rady,

Richard Balogh