Microcom WF 3125 router

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Středa Květen 30 13:21:03 CEST 2007

Dobrý den,

Myslím, že ne. U WiFi se nastavuje jenom SSID, kanál, WEP, atd. Jinak
nic. Doteď tam máme zapojený OvisLink WL-5460AP. Chtěl jsem ho vyměnit
za ten Microcom, protože ten neumí režim klienta, a já teď potřebuju
další WiFi jako klienta. Takže jsem si myslel, že to nastavím
jednoduše jako toho Ovislinka, a bude to fungovat. Bohužel to
nefunguje :-(