Microcom WF 3125 router

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Středa Květen 30 12:48:05 CEST 2007

Dobrý den,

  Nemáte někdo zkušenosti s Microcom WF 3125 routerem? Má to 1 port
  Internet, 4 porty LAN a WiFi. Já bych to potřeboval používat jako
  klasické AP, tzn. píchnout to někam do switche, a nakonfigurovat
  tak, aby se k tomu mohli připojovat lidé s notebookama. Nějak nejsem
  schopen to nastavit. Myslel jsem si, že to funguje: zásuvka Internet
  <- routování -> 4x LAN + WiFi. Ono to ale takhle nefunguje. Když
  zapojím kabel ze switche do LAN1 a PC do LAN2, tak to funguje jako
  switch, ale když se připojím přes WiFi, tak se do sítě nedostanu.
  Když zapojím kabel ze switche do zásuvky Internet, tak nefunguje
  broadcast. Dostanu se jenom do internetové brány, kterou mám
  nastavenou v menu Internet v tom Microcomu :-(

--
Aleš Filip