Re:Konvertor pro FM rozhlas z DVB - T

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Květen 30 11:31:44 CEST 2007

> Další řešení je PC s dostatečným počtem DVB-T karet (pro každý
> MUX jedna)

To ano, ale mel jsem zato, ze v zadani je jeden mux.

> Jinak podle mně nemají rádia v DVB-T multiplexu principiálně co
> dělat. Kromě TV a STB pro ně nejsou žádné přijímače, DVB-T příjem
> v ČR vyžaduje pevnou anténu nad úrovní terénu (to je kritérium
> pro výpočet pokrytí signálem), DVB-T přijímače (tuner+zpracování)
> má velký příkon pro přenosná zařízení, který nejde významně
> snížit (proto vzniklo třeba DVB-H). Takže mi to přijde jen jako
> plýtvání datovým tokem v DVB-T muxech.

No mne se to taky nelibi, melo by to bejt hezky pekne v DABu, tam
bude aspon zajisteny bitovy tok, a ne ze mi nejaka litajici meruna
nebo Darth Vader v sousednim obraze bude uzirat bitovej tok na peknou
hudbu. Kdyz uz se snad zaciname po padesati letech priblizovat
rozhlasem k proklamovane kvalite nekdejsiho rozhlasu po drate.

MP