Vyber procesoru pre buducnost

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Květen 29 10:14:11 CEST 2007

Poznas http://www.keil.com/dd/search_parm.asp ?

Ked sa tam tukne '51 a Ethernet, tak z toho vypadne (okrem niecoho
obskurneho dalekovychodneho) dallasovska 400 - kova rada. Akurat ze to
uz nie su jednocipy... (a ak sa nemylim, nemaju ani na sebe PHY)...

Zasa aby som nebol zle pochopeny, ja netvrdim ze sa tych '51 ci inych
8-bitov treba drzat zubami-nechtami, proste oni maju svoje miesto a
takisto maju svoje miesto aj ine riesenia (vratane trebars PC, aj ked ho
nemam rad). Napokon, ak je tam uz zabudovany trebars ten ethernet, uz je
to aj tak o tom ze sa treba nieco nove ucit, takze ta vyhoda znameho
prostredia sa tam tak trocha vytraca.

wek