Cim nahradit DVD prehravac - Xbox, PS2 atd.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Květen 29 10:04:03 CEST 2007

29.5.07, RV <vicek.radek@cpost.cz>:
> Coz to ano, ale klukovi je 6 let tak bych to videl spis na nejaka auta
> apod. Coz ty hry nejsou uplne nezasadnejsi.
>
> Spis me zajima jak vyresit ovladani a nabihani OS - momentalne mam v
> miste jen klasickou CRT televizi Panasonic 55cm (cekam az chcipne).
> Klavesnice a mys se tam nekde schova, pripojeni na net je take bez
> problemu. Ale jak se to bude zobrazovat na te televizi nevim.

Z vlastní zkušenosti s grafikama s TVout - na 55cm televizi úplně v
pohodě přes kompozit video. Rozlišení desktopu 800x600 a i písmenka
budou k přečtení. Na video je to jedno, tam by stačilo 640x480 (ale to
není pro Wokna zrovna nejvhodnější rozlišení, např. dialog "vlastnosti
obrazovky" se tam pak nevejde celej, i když čitelnost textu je pak
lepší).

Auta jsou každopádně super, kdybyste to stavěl ze starších dílů, tak i
Need for speed 1 je super hra, i novější NFS3 nebo NFS5 ještě nejsou
tak náročný na HW. A volant s pedálama není nutnost - sice jsem ho
taky měl, jeden dokonce vlastní výroby ;) Ale je to neskladný a
takovej gamepad s dvěma analog páčkama (jako má Playstation 2) je taky
dobrej, jestli ne lepší. Hrát auta na klávesnici je na pendrek.

P.K.