Cim nahradit DVD prehravac - Xbox, PS2 atd.

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 29 09:54:47 CEST 2007

Coz to ano, ale klukovi je 6 let tak bych to videl spis na nejaka auta
apod. Coz ty hry nejsou uplne nezasadnejsi.

Spis me zajima jak vyresit ovladani a nabihani OS - momentalne mam v
miste jen klasickou CRT televizi Panasonic 55cm (cekam az chcipne).
Klavesnice a mys se tam nekde schova, pripojeni na net je take bez
problemu. Ale jak se to bude zobrazovat na te televizi nevim.

Radek Vicek