Ještě jednou Word 2003

Úterý Květen 29 07:53:02 CEST 2007

Hezké ránko,

    naštěstí to tak veliké není, ale i tak mi už jednou napsal že došla
paměť a tudíž nějakou operaci nelze vzít zpět. Takže zkusím obrázky
vyndat a připojit je z venčí. Ale to až ve finále, protože zatím je
lepší mít to pohromadě. Přeci jenom se furt soubor někam stěhuje. Soubor
má cca 770kB což snad není ještě tak tragické.

    Nakonec z toho bude PDFko, protože co jsem tak koukala tiskárny to
tak chtějí. A také pro elektronické šíření to bude určitě lepší. Také je
rozdělná obálka od textu a tak.

    Teďka jen vyřešit jak udělat jiné pozadí pro každý oddíl textu,
protože na to jsem ještě nepřišla, věřím že to umí, jen zatím nevím kde.

    Moc děkuji za radi a postrčení :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186