OT:Zena za volantem (troška humoru na odlehčení)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Květen 29 07:49:23 CEST 2007

Vážení,
  abych to tu trošku odlehčil, uvádím zde následující citaci ze starého mailu
z mobilnické konference:

Když jsem se dnes ráno při jízdě po dálnici podíval do levého jízdního pruhu,
uviděl jsem ženu v posledním modelu Mustangu, která si to frčela 160tkou a
přitom si ve zpětném zrcátku malovala oční linky. Na chvíli jsem se díval
jinam a když jsem se po ní znova ohlédl, byla napůl v mém jízdním pruhu
a pořád si cosi malovala na ksicht!!!
Já teda něco vydržím, ale tohle mě tak vyděsilo, že jsem upustil svůj holicí
strojek, který mi při pádu vyrazil z druhé ruky koblihu. Jak jsem se zmateně
snažil vycentrovat vůz koleny opřenými o volant, vyrazilo mi to mobil od ucha
a ten spadl do kelímku s kávou, který jsem měl mezi nohama, kafe se vylilo
a popálilo mě na citlivém místě, poškodilo mi mobil a přerušil se tak velmi
důležitý hovor.
Pitomý ženský řidičky!!!"

  Doufám, že troška humoru pomůže zchladit vášně :-).
   S pozdravem Pavel Troller