Ještě jednou Word 2003

Pondělí Květen 28 23:52:52 CEST 2007

Hezký večír,

    moc děkuji za posunutí, už jsem na to přišla. To je tak když zůstane
jedno tlačítko zapnuté ...

    Zjisšťuji že není takový problém něco napsat, ale spíše to pak
naformátovat k obrazu svému. A jsem zvědavá co se bude muset změnit až
to poneseme do tiskárny :)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186