RE: Ještě jednou Word 2003

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Květen 28 22:15:26 CEST 2007

No zapati budou mit vsechny oddily, ale libovolna z nich nemusi byt vyplnena,
tedy jakoby nebyla. Implicitne myslim word do zapati noveho oddilu zkopiruje
to predchozi, ale to se da jednou z tech ikonek na panylku nastroju pro
zahlavi a zapati vypnout, a text v prislusnem zapati smazat.

Jakub Serych