OT:Zena za volantem

d.petr d.petr@post.cz
Pondělí Květen 28 21:29:25 CEST 2007

Libor wrote:
> Ale rec byla o vice cinnostech najednou, a nevhodny priklad mobilovani v
> aute,  to se netyka jen jizde v aute  ;-)
>
> A co se tyka pubertaka, mam najezdeno skoro 600 000 km i v zahranici,
> mam rodinu a dite druhe na ceste , takze si nemohu dovolit riskovat.
> Jak casto jezdite vy a kolik mate najezdeno?
>
> Zkratka je videt, ze jste jeden z tech ridicu, kteri nadavaji vsem a na
> vsechno, kteri blikaji a troubi ,staci kdyz vas nekdo vyssi rychlosti
> nez je povolena predjede ;-) nemam pravdu?
> Je videt ,ze se rozhonite jen, kdyz se pouze o tomto mluvi, co  pak
> [...]

    Asi bych na takovýto příspěvek vůbec neměl reagovat, ale ... Buďte
rád, že se vám zatím všichni vyhnuli při vašich eskamotérských kouscích
a nad svým způsobem chování a uvažování za volantem se zamyslete.

	Petr

	A mimochodem: Rozhodně bych se s vámi nehonil a netroubil bych. Při
setkání s takovými, jak se popisujete, se vždy snažím dostat od nich
pryč a nenechávat je za sebou.