Vyber procesoru pre buducnost

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Květen 28 21:23:47 CEST 2007

S tim nelze nez souhlasit,
kdyz se podivate na Keil jako legendu mezi prostredimi pro x52 tak si ted rikaji Keil An ARM Company a hlavni smer vyvoje je u nich nyni MDK-ARM V3.05a.
Analog svou x52 radu ADuC doplnila o ARM7 radu.
Osobne se na ARM dlouho chystam, ale tam kde staci x52 nemam duvod sahat po necem jinem a na ty velkem si nejak netroufam :-), nejak mi chybi levna deska. Ono 200nohove svaby se asi fakt daji osazovat jen ve vetsich seriich.