OT:Zena za volantem

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Pondělí Květen 28 21:27:17 CEST 2007

Těch co za jízdy mobilovali jsem už viděl hodně a zkušenost je taková, že co nejrychleji a co nejdále od nich. Vrcholem byl jeden řidič, který zřejmě telefonoval s manželkou. Soudím podle toho, že nevím kdo jiný by mohl tak naštvat. V jedné ruce totiž držel telefon a druhou zuřivě gestikuloval. Pravda je, že jel "jen" sedmdesát. Ale aby to nebylo jen o řidičích. Zažil jsem chodce, který na zeleného panáčka vstoupil na přechod s telefonem u ucha. Uprostřed cesty se pak tak soustředil na telefon, že se musel zastavit. Byl úplně mimo. Dával jsem mu přednost při odbočování a měl jsem ho přímo před kapotou.
Král