OT:Zena za volantem

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Květen 28 19:55:06 CEST 2007

Nevím jestli největší prasárny, tady bych byl v soudech asi hodně
opatrný :-) ale mám vypozorované, že jisté typy řekněme nesprávného
způsobu jízdy způsobují převážně muži (auto které nedrží stopu a
bezdůvodně mění rychlost = téměř jistě muž s telefonem u ucha) jiné
zase převážně ženy (200 m před odbočením zpomalí na 30 km/h). Podle mě
je to způsobené neschopností mužů dělat několik věcí najednou a spíše
pasivní reakcí žen na nebezpečí nebo stres, což není sexismus ale
věc o které se píše i v odbornější literatuře.

Aleš Procháska