avr programator

Luboš Melichar lubos.melichar@gmail.com
Pondělí Květen 28 15:27:29 CEST 2007

mno ano, vim ze s tim byvaji problemy a proto se ptam na zkusenosti
druhych...
neni to vlastne pro me, ale pro kluka ktery chce s avr zacit..
nechce se mi v tom nejak zvlast vrtat, hledam proste neco co funguje...

napada me jeste pony prog
http://www.lancos.com/e2p/betterSTK200.gif

anebo 4 odpory :D
http://robotika.cz/guide/blink/stk200.png