Vyber procesoru pre buducnost

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Květen 28 12:55:24 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 28.5.2007 od Michal HW:

> No jak je to rychle? Je to postavene na MPLABu a ten zavratnou
> rychlosti neoplyva. Taky mi neni jasne jak se pripojim na PDS - mam
> tam TQFP pouzdro.

Ja nevim, jak je to rychle, protoze to nemam. Ale chystam se to
poridit (tedy ten REAL ICE, nikoliv ten ICE 2000). Tak pak bych mohl
poreferovat. Zatim si nastuduj dokumentaci, vypada to zajimave hlavne
z duvodu te rychlosti, da se dokoupit dalsi desticka, pak jsou dva
kabely a jede to pry jeste rychleji. Do desky se to zapojuje pres ICD
kabel.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem