OT: Word a vodoznak

Pondělí Květen 28 10:56:06 CEST 2007

Hezký den,

    omlouvám se za OT, ale možná bude někdo vědět.

    Mám textový soubor napsaný ve Wordu. Byl tam vložený vodoznak a pak
došlo k úpravě v OpenOffice což asi byla ta největší chyba. Když teďka
dám zrušit vodoznak, tak zmizí ze všech stránek, krom té první. Když
vložím nový vodoznak, tak se korektně vloží, ale přes ten původní. Po
zrušení zmizí opět jen ten nově vložený, ten původní tam zůstává.

    Prosím prosím, smutně koukám něví někdo jak se toho vodoznaku
zbavit? Nebo jak vymazat celý list souboru? Ať hledám jak hledám tak
nenacházím a už jsem z toho zoufalá. Protože pokud označím text a vložím
ho do jiného souboru, ten zatracený vodoznak tam je zase ...

    Příště si dám pozor a nebudu používat soubory z OO, ale tentokrát se
mi opravdu nechce zahodit čtyřicet stránek formátovaného textu a začínat
od začátku :-(((((((((((((

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186