OT: Navigace

Bitovod hw@prelude.cz
Pondělí Květen 28 10:54:30 CEST 2007

No jak do toho tak koukam, tak je otazka, jestli vubec potrebuju mapovy
navigator. Dost mozna by mi vyhovovalo i neco jako Garmin GPS 60, tedy
nemapova GPS. Tak jako tak pripravu delam predem doma, takze do nej nacpat
trasu od bodu k bodu by snad nemel byt problem. Routovani je pro mne v
podstate zbytecne, musim se drzet nastavene trasy a masinka si ji nema co
vymyslet :) Koukal jsem i na toho Legenda, i nejakou recenzi jsem si
precetl, a dost se jim tam u cele rady eTrex nelibila prace s joystickem,
pro moznost si snadno kliknout jinam.

Nevite nekdo, jak se u techto (myslim tedy klasicke GPS) pristroju zadava
trasa a waypointy? Jde to nejak na PC a nasypat to tam hotove, nebo to tam
musim klofat primo na pristroji?

Pavel

----- Original Message -----
From: <jozem@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 28, 2007 9:57 AM
Subject: Re: OT: Navigace

Zdravim,

nevím, jestli jste si zkoušel někde na prodejně osahat něco od Garmina,
ale myslím si, že by nemusel být nepoužitelný ani model, se kterým
se vejdete do finančního limitu. Používám navigátor na kolo Legend
a mapu Topo 50. Je to celá republika a vzhledem k tomu, že jsou na
ní i lesní cesty, turistické a cyklistické trasy, tak snad na silničky
nižších tříd nezapoměli. Doma u počítače si tam mohu zadat
body, eventuelně zkonstruovat celou trasu a pak to nasypat do navigátoru.
Za tyhle peníze to sice neumí routovat, jako vyšší modely a vykřikovat
před zatáčkami, jako třeba Tomtom, ale o tom asi bude těch pár
tisíc navíc.

Josef