Navigace

Bitovod hw@prelude.cz
Neděle Květen 27 23:03:56 CEST 2007

Ty moje body lezi na silnicich I. az III. tridy. Reseni s PDA mne taky
napadlo, ale nejak mi Windows Mobile k srdci neprirostly (a na ty jsem si
sahnout mohl), u jednoucelovych zarizeni se mi (obecne) zda ovladani
privetivejsi, nez PDA s cimkoli dalsim "naroubovanym".

Navic otazka je, jestli ty moje POI by nemely byt spis waypointy, je to
prece jen zaklad trasy. Neexisuje navigace, pak se daji nacpat POI a z nich
pak vyhledavat/stavet trasu?

Pavel

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 27, 2007 10:51 PM
Subject: OT: Navigace

Jednoznacne PDA bud s integrovanou GPS nebo s BT GPS k tomu TomTom 6
http://www.tomtom.com/ pokud teda vase body zajmu lezi v civilizaci, rozumej
nekde  kam vede silnice. Z vasich mist si muzete vytvorit vlastni databazi
bodu zajmu viz www.poi.cz
Pokud jsou vase mista nekde v "lese" tak i tam vas dovede PDA napriklad s
http://www.gpstuner.com/

Zdravim,

resim drobny problem - mam trochu dlouhodobejsi zakazku, v ramci ktere
potrebuju objezdit cca 2000 mist v CR, a rad bych si to ulehcil nejakym
navigatorem. Jelikoz zivy nepripada v uvahu (hlida dite :), tak bych
potreboval neco, do ceho bych si doma nejak nasypal databazi mist (od
kazdeho mista mam WGS souradnice) pro dany den (objizdim zhruba 150 mist za
vikend) a co by mne navadelo k cili.

Klasicke autonavigace v rozumnych cenovych hladinach (mou domaci finacni
managerku ukecam na cca 10000Kc, ale i tak uz bude vrcet), pokud jsem se
dobre dival, neumi zadat souradnice, pouze vybirat start a cil za seznamu
mist. Klasicke GPS maji zase hrube mapy (pokud vubec) a blbejc se podle nich
ridi.

Nemate nekdo tip, kam a na co se podivat? Jsem v tomhle oboru naprosto
nedotceny praktickymi zkusenostmi.

Diky.

Pavel Kutina