Od jakeho veku se da zacit s elektronikou ?

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Neděle Květen 27 21:44:44 CEST 2007

 > Mel jsem jednu takovou jako decko, ale za chvili nebylo co objevovat.
A dat
 > za par odporu a kondiku dost penez... Byl jsem tehdy dost zklamany.
Prijde
 > mi to jako koupe jednouceloveho lega, ze ktereho postavite auto a nic
 > jineho.

Asi co clovek to nazor, ja mel jako decko stavebnici Alfa II (tusim) s
logickymi obvody, byl tam 7400, 7493, D147 a LED 7segmentovka a musim
rict, ze jsem si s tou stavebnici hral asi dva roky.

U stavebnice byl navod asi na 20 sestav s celkem peknymi popisy funkce,
ktere jsem chapal i jako tusim 7- nebo 8lety, a celkem rychle jsem se
naucil vymyslet i vlastni zapojeni, hrozne me to chytlo... no a dneska
me to vymysleni zapojeni vlastne zivi:)

Kdyby byl zajem o ten navod, muzu ho pred tyden nafotit a vystavit nekde
na webu.

Ivos