Od jakeho veku se da zacit s elektronikou ?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Neděle Květen 27 13:41:26 CEST 2007

> Prave jsem slysel, ze to chce neco pripravit a tak na 15 minut a musi byt
> jasny vysledek, ze to blika, ... , jinak o to ztrati zajem.
> Docela to sedi, moc dlouho se ty male deti nevydrzi soustredit. Tak se ptam
> kdo a co, abych byl chytrejsi.

Ja jsem nekolik dni vydrzel s 4.5V baterkou a zarovickou, ale to bylo
taky v dobe, kdy nejlepsi dalkove ovladany auticko dostupny i bez
strejdy v zapadnim Nemecku bylo to s bowdenem :-))). Takze nevim,
jestli zarovicka je schopna jeste dnes _oslnit_...

Pak jsem dal zarovicky do serie, paralelne, bareky do serie, pak
treba i baterky antiparalelne...

MP