Od jakeho veku se da zacit s elektronikou ?

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Neděle Květen 27 13:39:01 CEST 2007

skuste si pozriet ako navod pre syna tuto knizku
http://www.sendspace.com/file/c2qgug.
nie je to sice odpoved na Vasu otazku, ale mozno to pomoze. je pisana pre
americkych blbov, teda porovnatelnych s nasdimi 5(7)- rocnymi detmi.
sam som podla nej zacal trochu vysvetlovat nieco dcere, kupodivu pochopila.
ma uz 7, a citat uz vie. po anglicky neviem ani ja   : )

OK

From: <jirka7a@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 27, 2007 12:26 PM
Subject: Od jakeho veku se da zacit s elektronikou ?

Zdravim, mam skoro 5 leteho syna a premyslim, zda s nim mam zacit obcas
nekdy neco pajet, ... . Problem je, ze v tomto veku jeste neovlada cteni,
ale kreslit jiz dokaze nejake znacky pochopi taky. Chci se tedy zeptat
zkusenejsich, zda zacit a pripdne s cim ?
(Myslim, ze by mu to prospelo, krom nejakeho jezdeni s auticky, ... .)

Jirka