Konstrukcia meraca VF vykonu (bolo Jaky operacni zesilovac kAD8307 ?)

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Neděle Květen 27 12:13:58 CEST 2007

To je samozřejmé, ale útlumákem nezkalibrujete ani absolutní hodnotu
napětí, ani kmitočtovou charakteristiku sondy. Jen linearitu průběhu na
použitém kmitočtu a to je trochu málo. Linearita mého voltmetru je velmi
dobrá - konečně to už je dané kompenzačním principem. Ověřoval jsem ji
právě útlumákem.

Já nepopírám možnosti využití diodových detektorů. Ale bavili jsme se o
měřiči výkonu do 2,4GHz. Nic víc, nic méně. A stále si myslím, že
využití nějakého toho brouka je pro náš účel vhodné (ačkoliv ne jediné)
řešení.

Martin.