Jak obelstít Windows XP

Milan krata.milan@seznam.cz
Sobota Květen 26 08:38:19 CEST 2007

Dobré ráno všem

Toto obcházím tak, že při počátečních dialozích instalaci stornuji a WXP
se zeptají zda mají na tuto aktualizaci ještě upozorňovat a tak odpovím
"NE" a mám pokoj.
Abych nezapomenul tak to dělám. Při automatické aktualizaci, kde si
nejprve prohlídnu co chce instalovat a zde právě odškrtnu co já nechci
aby nainstaloval.

Milan