PHP + MySQL

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Květen 25 19:05:38 CEST 2007

Nebyl by k videni php.ini a httpd.conf? Mozna by to neco reklo. Ted mne tak
napada - to E: je lokalni disk? A ma tam uzivatel, pod kterym bezi Apache a
PHP prava alespon ke cteni?

Pavel

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, May 25, 2007 6:45 PM
Subject: OT: PHP + MySQL

Hezký večer,

    dovolím si ještě jedno OT, snad to nebude moc vadit :-)

    Mám nainstalovaný Apache 2 + PHP 5 a obé krásně šlape. Dále mám
MySQL 4 a to také krásně šlape, ale nechce se běhat PHP + MySQL.
Potřebné DLLko mám stažené a nahrané do adresáře PHP. V jeho ini souboru
je nastavená cesta extension_dir = "e:\php\" ale při startu scriptu se
mi napíše hláška o tom, že uvedená knihovna nebyla nalezene.

    Má někdo prosím představu kde můžu mít chybu? Nějak mně už nic
nenapadá. Předem moc děkuji.

Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186