OT:Zena za volantem

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Květen 25 17:34:42 CEST 2007

Tak jestli je to ta co jsem s ni kdysi jel po Praze, tak je mi ji lito.
Je to jiz strasne let, bylo mi asi devatenact a delal jsem tehdy malire
pokoju. Jel jsem s ni do bytu a stale jezdila v levem pruhu i kdyz v pravych
bylo volno. Zastavili nas poldici nekde za nuselskym mostem a ze pry pokuta.
Tak na ne spustila, ze se prave vratila z Argentiny a tam, ze se tak jezdi.
Pekna kocka, hezka ocka a bylo to bez pokuty :-)))
Dnes by ji mohlo byt tak sedesat nebo i vice, tak kdovi...
Jindra Polivka

Ta z Argentiny pry nedavno bohuzel umrela.

**************************

Typické chyby,podľa ktorých poznám ženu za volantom:

1. Na križovatke s nevyznačenou prednosťou si nevšíma autá sprava.
2. Na križovatke s nevyznačenou prednosťou dáva prednosť všetkým.
3. Široká rovná cesta je hlavná.
4.Ak sa pri ceste objavia stromy,je koniec obce.
5.V úzkej ulici parkuje s kolesami úplne vytočenými do strany.
6.Kruhový objazd obíde trikrát,kým sa jej podarí trafiť do toho
správneho smeru.

To nie sú vtipy ale krutá realita. Ale pevne verím,že existujú i dobré
šoférky.Napr. v Argentíne,Malajzii...