Re: Jak obelstít Windows XP

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Květen 25 14:02:23 CEST 2007

Jestli dobre koukam, tak je to opravdu pro IE7, takze ji nepotrebujes.
Pres windowsupdate.microsoft.com je mozno zaskrtnout 'Don't show this
update again' (ceske wokna nemam), jen je treba prislusnou zaplatu
'rozkliknout' pluskem. Samozdrejme v 'Custom' (ne 'Expres') rezimu.
Pak by mohla dat pokoj
Marek