Měření proudu

Pátek Květen 25 13:22:51 CEST 2007

Hezký den,

    nezkoušela jsem to, ale nešlo by použít toto
http://www.pmec.cz/cz/transformator.zip ? Určitě by to chtělo nějak
upravit, ale možná to cesta je. Měřící trafo mi nepřipadá tak moc špatné
řešení. Uř proto že je vlastní měřící obvod oddělený od obvodu měřeného.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186