OT:Zena za volantem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Květen 25 13:12:58 CEST 2007

Moja teoria suvisi s tym, co som predtym - t.j. nejde o to zeby boli
zeny "ine", ale ze maju inu "volantovu vychovu".

Muzi su tradicne od malicka vedeni k technike a vacsinou ich soferovat
nauci bud otec, kamarat, proste vacsinou do autoskoly idu s tym, ze uz
aspon trocha soferovat vedia, co tiez znamena, ze si trebars v aute aj
ked su spolujazdci vsimaju dopravu, spravanie sa vodica atd.

Zeny zvacsa idu do autoskoly lebo im to manzel zaplatil a ten naivne
ocakava, ze ju to tam naucia; a potom ju pusti za volant len na
"bezpecnych usekoch", na kratku chvilu, a pritom frfle a nadava.

Mimochodom, mne autoskolu zaplatil moj otec, u ktoreho som vtedy robil,
a nasledujuce 3 mesiace ma nutil soferovat uplne vsade, pricom vsak cele
tie 3 mesiace sedel na mieste spolujazdca, zatinal zuby a krcovito sa
drzal palubnej dosky (a dodatocne musim priznat, ze na to mal pricinu).

wek