OT:Zena za volantem

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Květen 25 12:34:05 CEST 2007

Moje žena najezdila hodně kilometrů, jezdívali jsme i třikrát týdně německo,
ale rozdíl v ježdění mezi ženou a mužem asi je a bude. To, že řídí auto žena
většinou poznám jen pohledem jak se to auto přede mnou chová. Většinou jsme
píchli, když řídila žena. Jezdila při krajnici a tam člověk chytne kdejaký
šroub co vypadne z kdejakýho auta. Prostě muži jsou z Marsu a ženy z Venuše.
Jsme prostě jiní.
Auta vyvíjeli od počátku muži a to k obrazu svému :-))
Ženy se k řízení dostali až během emancipace a nějak jim tento styl, volant,
pedály apod. nevyhovuje. Nevím proč, ale nějak tak to bude.
Jindra Polívka

Upřímně řečeno, najezdím poměrně hodně km po Brně a ty největší prasárny,
kdy mě někdo ohrozil svým způsobem jízdy, skoro vždy udělaly ženy. Typicky
vjezd do pruhu bez podívání se, nedání přednosti a podobně. Tohle není
sexismus, to je moje soukromá statistika, bohužel...

PS: Taky znám ve svým okruhu pár dobrých řidiček a hodně špatných řidičů...
:)

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death