OT:Zena za volantem

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Pátek Květen 25 11:28:52 CEST 2007

Kurzy na vodicsky preukaz v autoskolach su mimoriadne neadekvatne,
formalne, a nic nenaucia. Ked vidim, ako sa po frekventovanej hlavnej
ulici plizi autoskola styridsiatkou, otvara sa mi nozik vo vrecku...
Pamatam sa ako manzelka ked robila autoskolu vravela, ze instruktor jej
tvrdil, ze rychlejsie ako styridsiatkou adept v autoskole nesmie ist (co
je samozrejme totalny nezmysel). Ako sa preboha ma naucit ten adept
normalne jazdil

Styridsiatka ja maximalna rychlost pri ktorej adept stiha sledovat cestu,
okolitu premavku, mysliet ktoru rychlost ma zaradenu, ktory pedal stlaceny a
co hovori instruktor. Ohladne tej rychlosti bol robeny aj nejaky vyskum.
Samozrejme to plati len pre zaciatocnikov, ale aj nam hovorily ze autoskola
by mala ist o 10 km/h menej ako su max rychlosti.